[Karty] Re: Citi rozsyla umowy do kart kredytowych

krzysztof korus karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 26 Apr 2005 14:04:48 +0200

>Michał Leśniak ? zapisano w dniu 2005-04-23 20:40:38:
> 1. zrezygnować z karty w Citi
> 2. złozyć zawiadomienie o zapisie niedozwolonym we wzorcu umowy do
> UOKiK
> 3. dzwonić co dwa tygodnie  do UOKiK z pytaniem jak się ma sprawa

>Hej, koledzy, nie wygłupiajcie się!
>Zdecydowanie nadinterpretujecie ten zapis.
>Dziwi mnie to trochę, bo już kiedyś o tym pisaliśmy,
>ale widocznie nie każdy czytał wszystkie posty.
Hej koledzy, nie traktujcie tak nabożnie tego tekstu! Ten zapis umowy nie
przyszedł faxem z nieba od Najwyższego, nie można zatem zakładać, że jest
kompletny, ostatecznie spójny, etc :o) Postanowienie to napisał pewnie
koleżka taki jak my, a mógł mieć cięższy dzień, mało czasu, mógł być po
nieprzespanej nocy z powodu dziecka i wiele innych powodów dla takiego a nie
innego brzmienia umowy. Jego prawdziwa wartość wypłynie dopiero podczas
sporu (niekoniecznie sądowego) na konkretnych okolicznościach. Dopiero jeśli
postanowienie to oprze się przyzwoitej ilości prób falsyfikacji podczas
kolejnych sporów, zasługiwać będzie na atencję taką, jaką otrzymał tu na
liście.
Pozdrawiam,
hris

Virus checked by G DATA AntiVirusKit