[Karty] Re: Citi rozsyla umowy do kart kredytowych

Tomasz Skorupa karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 23 Apr 2005 14:57:09 +0200

Bogusław Ładoś wrote:
<...>
> Poczytałem co UOKIK pisze o umowach bankowych i znalazlem tam zdanie:
> "Jednakże umowa może przewidywać, że posiadacza obciążają
> operacje dokonywane na odległość, mimo że karta płatnicza
> została wykorzystana bez fizycznego przedstawienia."

OK, ale czy do pełnej wysokości czy do 150 Euro ?

> Nie należy więc godzić się na taką zmianę regulaminu i olać
> CITI bo faktycznie nie będziecie mogli zareklamować cudzej
> transakcji internetowej wykananej na konto KK citi

To jest najpewniejsze rozwiązanie.
Rzeczpospolita będzie musiała uaktualnić swój ranking najbezpieczniejszych KK.
Wydaje mi się że Citi podcina gałąź na której siedzi.

Pozdrawiam,
Tomasz Skorupa