[Karty] VISA NOVA Raifiego

Michał Leśniak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 19 Apr 2005 18:37:22 +0200

Piotr Gralak wrote:

> Jak nie ma, jak jest.
> Jak wejdziesz w szczegoly karty, to "data splaty" jest tuz nad
> pozycja
> "minimalna splata", a pod "okres rozliczeniowy". chyba ze dla Visa
> Nowa jest jakis inny podglad, w co watpie.

No proszę, a Raifilinka tego mi nie potrafiła powiedzieć.
Nie ma w menu czegoś takiego jak szczegóły karty, trzeba kliknąć na
jej numer.
Tam nie szukałem, bo jak na datę płatności to dziwne miejsce. Wyciągu
i tak nie ma.
Dziękuję za pomoc.

> Internet jest marny i ma problemy z aktualizacja, ale jeszcze gorzej
> jest w BPH, gdybys tam zechcial sie przypadkiem przeniesc :-)

Mam też kartę w BPH i jest OK. Wyciągi dostaję w terminie.

Z VISA NOVA problem polega na tym, ze grace period jest krótki. Tak
krótki, że akurat pokrywa się z ilością czasu potrzebną poczcie na
dostarczenie wyciągu listem zwykłym.
Wyciąg dzisiaj do mnie dotarł, termin płatności do jutra.

Michał