Re[2]: [Karty] VISA NOVA Raifiego

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 19 Apr 2005 22:46:45 +0200

ML> No proszę, a Raifilinka tego mi nie potrafiła powiedzieć.

coz... prosze sie odprezyc i przyzwyczaic :-)

ML> Nie ma w menu czegoś takiego jak szczegóły karty, trzeba kliknąć na
ML> jej numer.

No, ale jak sie juz kliknie, to w naglowku jest napisane "szczegoly
karty" :-)

ML> Tam nie szukałem, bo jak na datę płatności to dziwne miejsce. Wyciągu
ML> i tak nie ma.

no to jak to, nie poklikales sam wszystkich linkow???

ML> Mam też kartę w BPH i jest OK. Wyciągi dostaję w terminie.

Papier tak, ale co powiesz o internecie? :)))

ML> Z VISA NOVA problem polega na tym, ze grace period jest krótki. Tak
ML> krótki, że akurat pokrywa się z ilością czasu potrzebną poczcie na
ML> dostarczenie wyciągu listem zwykłym.
ML> Wyciąg dzisiaj do mnie dotarł, termin płatności do jutra.

Jak juz umiesz znalezc w necie, to nie bedzie problemu. No, prawie.
Teoretycznie dane sa na drugi dzien po dacie okresu rozliczeniowego.
Ale czesto sie spozniaja, ostatnio nawet ladnych kilka dni. Ale
moze kiedys komus sie tam zachce...

Aha, nie splacaj 3 sesja. Platnosci na kontach ksieguja z data D+1,
nie probowalem, ale na 99% z karta bedzie tak samo, w koncu wplacasz
na zwykly rachunek.

PG