[Karty] VISA NOVA Raifiego

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 19 Apr 2005 00:48:43 +0200

ML> W Internecie nie ma czegoś takiego jak wyciąg - mogę sprawdzić
ML> historię, lub kwotę spłaty. Ale nie ma daty spłaty karty.
ML> Horror.

Jak nie ma, jak jest.
Jak wejdziesz w szczegoly karty, to "data splaty" jest tuz nad pozycja
"minimalna splata", a pod "okres rozliczeniowy". chyba ze dla Visa
Nowa jest jakis inny podglad, w co watpie.

ML> Czy ma pecha, czy powinienem natychmiast zrezygnowac z tej karty i
ML> banku ?

Internet jest marny i ma problemy z aktualizacja, ale jeszcze gorzej
jest w BPH, gdybys tam zechcial sie przypadkiem przeniesc :-)
A wyciagi papierowe zawsze dostawalem na czas, wiec chyba jednak pech.

G.