[Karty] VISA NOVA Raifiego

Michał Leśniak karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 18 Apr 2005 21:00:47 +0200

Od niedawna jestem jej posiadaczem. I juz żałuję.
Do dzisiaj (18-go) nie otrzymałem wyciągu, a jak dowiedziałem się na
infolinii op 7 minutach czekania na operatora, termin ten wypada
20-go, czyli pojutrze. Troche mało czasu na spłatę.
W Internecie nie ma czegoś takiego jak wyciąg - mogę sprawdzić
historię, lub kwotę spłaty. Ale nie ma daty spłaty karty.
Horror.
Czy ma pecha, czy powinienem natychmiast zrezygnowac z tej karty i
banku ?

Wyglada na to, że współudział w procederze ma Poczta Polska, która
coraz bardziej wydłuża terminy dostarczania przesyłek. Ostatnio
fakturę z Tele2 dostałem PO terminie spłaty, a że był to piątek po
południu, to moje opóżnienie spłaty wyniosło kilka dni.

pozdrawiam,

Michał