[Karty] Re: Posługiwałsięsklonowanąkartąpłatniczą

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 30 Oct 2004 15:11:53 +0200

Sebastian Malarz wrote:
> Bez przesady, takie sprawdzanie to co najwyżej chyba jako ciekawostka :-)

Tak sądzisz? Ja myślę, że wykrycie białego plastiku to jest BANAŁ.
Wystarczy jeden transoptor odbiciowy + trywialny kawałek elektroniki
(układ różniczkujacy). Znasz jakąś kartę, któraby była biała na całej
powierzchni np. naprzeciwległej stronie nad paskiem magnetycznym (tam,
gdzie zwykle jest jakiś nadruk i nazwa banku)?

> UV zresztą nie jest obligatoryjny dla wielu kart.

na przykład dla jakich? (oprócz pewnie Maestro), bo wszystkie moje
Visy, Visy electron, Mastercardy i Diners - świecą.

> Też nie do końca, bo w tej metodzie efektów jittera się nie "wykrywa"
> ale porównuje się go do innych kart z danego banku (urządzenia kodującego)

jeśli koder bankowy pracuje równomiernie, a koder skimmera wprowadza
stochastyczne zakłócenia, to chyba na jedno wychodzi?