[Karty] Re: [Karty] Elektroniczne ściany płaczu

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 29 May 2004 18:20:55 +0200

> Obecny mechanizm prawny sprawia, ze to ja musze w jakis sposob udowodnic
> bankowi, ze nie ma racji. A - jak zapewne sam wiesz - bank nie za bardzo
> przejmuje sie tego typu zastrzezeniami i z checia kopiuje odpowiedz typu
> "nie stwierdzono usterki w dzialaniu bankomatu".

Dokładnie. Czego przykładem jest Inteligo, które przez 3 miesiace
odzyskiwalo moje 80 zł
z bankomatu PKO BP. Po 3 miesiącach kase oddali, ale zadzwonili i
powiedzieli, że to jest warunkowo
a sprawa nie została zbadana do końca :)

Póki co minęło 5 kolejnych i się nie odzwywają, więc chyba "odnaleźli".

Przemysław