[Karty] Elektroniczne ściany płaczu

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 29 May 2004 17:41:08 +0200


Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Sat, 29 May 2004 osoba podpisująca się jako Maciej Bebenek nacisnęła...:
> 
> 
>>Nadal będę się upierał, że obowiązkiem operatora bankomatu jest w każdym 
>>przypadku wydanie potwierdzenia operacji, nawet (a może przede 
>>wszystkim) tej nieudanej.
> 
> 
> A co zrobisz, kiedy bankomat nie wyda takowego?
> 
> 


Wtedy mam prawo zglosic reklamacje do operatora bankomatu, a nie do 
banku odleglego np. o 10 000 km :-( Albo do obu.

Problem wcale nie wydumany - komunikatow, ze "brak srodkow na koncie" 
czy "nie moge polaczyc sie ..." bankomaty generuja setki tysiecy ( z 
roznych przyczyn), a tego znaczny procent stanowia blokady, a zauwazalny 
procent z tego znacznego procentu stanowia obciazenia.

Obecny mechanizm prawny sprawia, ze to ja musze w jakis sposob udowodnic 
bankowi, ze nie ma racji. A - jak zapewne sam wiesz - bank nie za bardzo 
przejmuje sie tego typu zastrzezeniami i z checia kopiuje odpowiedz typu 
"nie stwierdzono usterki w dzialaniu bankomatu".


M.