[Karty] Elektroniczne ściany płaczu
Maciej Bebenek
karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 29 May 2004 17:41:08 +0200
Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Sat, 29 May 2004 osoba podpisująca się jako Maciej Bebenek nacisnęła...:
>
>
>>Nadal będę się upierał, że obowiązkiem operatora bankomatu jest w każdym
>>przypadku wydanie potwierdzenia operacji, nawet (a może przede
>>wszystkim) tej nieudanej.
>
>
> A co zrobisz, kiedy bankomat nie wyda takowego?
>
>
Wtedy mam prawo zglosic reklamacje do operatora bankomatu, a nie do
banku odleglego np. o 10 000 km :-( Albo do obu.
Problem wcale nie wydumany - komunikatow, ze "brak srodkow na koncie"
czy "nie moge polaczyc sie ..." bankomaty generuja setki tysiecy ( z
roznych przyczyn), a tego znaczny procent stanowia blokady, a zauwazalny
procent z tego znacznego procentu stanowia obciazenia.
Obecny mechanizm prawny sprawia, ze to ja musze w jakis sposob udowodnic
bankowi, ze nie ma racji. A - jak zapewne sam wiesz - bank nie za bardzo
przejmuje sie tego typu zastrzezeniami i z checia kopiuje odpowiedz typu
"nie stwierdzono usterki w dzialaniu bankomatu".
M.