[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Elektroniczne ściany p łaczu

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 29 May 2004 22:53:11 +0200

From: "Przemyslaw" <peekaa@alpha.pl>
> Dokładnie. Czego przykładem jest Inteligo, które przez 3 miesiace
> odzyskiwalo moje 80 zł
> z bankomatu PKO BP. Po 3 miesiącach kase oddali, ale zadzwonili i
> powiedzieli, że to jest warunkowo
> a sprawa nie została zbadana do końca :)

Eeee to nic. Ja jestem w toku procesu reklamacyjnego dot. DC. Transakcja miala
miejsce 5 GRUDNIA 2003r. !!!! Bankomat wypłacił o 50zł mniej niż na wydruku.
Obciążony zostałem oczywiście większą kwotą. Sam sposób składania reklamacji
(faxem) i czas jej rozpatrzenia to jakaś porażka. Ale cóż jest 29 maja i podobno
sprawa zostanie zamknięta w najbliższym wyciągu - w połowie czerwca. Miałem
szczęście, ze właściciel bankomatu miał zarejestrowaną jakąś awarię podajnika,
bo inaczej...
W sumie nie narzekam zbyt bardzo, bo DC zwrócił mi dwa razy reklamowaną kwotę
(50zl), ale także kwotę wypłaty :D Od dwóch (a może trzech miesięcy) mam
nadpłatę ;) Tak więc GP wydłużył mi sie o dwa miesiące ;))

--
Witek

Ps. aż strach pomyśleć, gdyby to była karta debetowa ;)
PPs. nie dość że bankomat miał awarię, to jeszcze była awaria w DC. Ich system
nazywa sie citi-share ;D