OT [Karty] Re: Document

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 04 May 2004 22:09:30 +0200

Sebastian Malarz wrote:
> zastosowania domowe i biurowe) - i nadal Linux jest bardziej ciekawostką
> niż powszechnym rozwiązaniem. W momencie gdy stanie się popularny,

oj, tu chyba trochę mieszasz pojęcia i intepretacje

w rynku serwerów internetowych Linux ma ponad 50% z tego co wiem,
a to oznacza że Linux to nie ciekawostka w tym zakresie, ale konkretne
zastosowanie dla połowy rynku hostów internetowych

to że Linux nie jest poularny w home, to nie znaczy że Linux to tylko
ciekawostka, Linux w określonym dziale zastosowań jest wiodącym
systemem na świecie

Linux jest ciekawostką w home/office, ale już nie w back office

MJ