OT [Karty] Re: Document

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 04 May 2004 13:20:01 +0200

Sebastian Malarz wrote:

>Wirus "Albański" :-)))
>
>Nie jestem na bieżąco, ale skoro jest MksVir dla systemów Linux i podobnych
>to znaczy, że jakieś tam wirusy widać muszą być :-)) nawet jeżeli dotyczą
>poczty elektronicznej.

E? A to on nie jest "wpięty" w MTA po to aby skanować pocztę pod kątem
(głównie windzianych) wirusów?
KJ

PS. Generalnie zgadzam się, z tezą, ze najsłabszym ogniwem będzie luser,
i dlatego pojawienie się wirusów pod u*nixy jest tylko kwestią czasu.
Ale o jednym większośc obrońców Win zapomina. Windows to (w zasadzie )
monokultura. Instalacje Linuksowe są znacznie mniej jednorodne. jak to
się ma do możliwości rozprzestrzeniania się wirusów chyba nie muszę
tłumaczyć.