OT [Karty] Re: Document

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 4 May 2004 13:10:19 +0200

> O ? Fakt, że nie mam czasu za bardzo być na bieżąco, ale gdybyś podał
> przykłady ?

Wirus "Albański" :-)))

Nie jestem na bieżąco, ale skoro jest MksVir dla systemów Linux i podobnych
to znaczy, że jakieś tam wirusy widać muszą być :-)) nawet jeżeli dotyczą
poczty elektronicznej.

Zresztą tak jak napisałem - wirusy mogą korzystać bądź z luk bezpieczeństwa
w systemie (które są również w Linuxie) jak i również - głównie ostatnio - z
nieświadomości samych użytkowników, których coraz większa rzesza
zaczyna korzystać z tego systemu. Rzesza użytkowników mało świadomych,
przez których rozprzestrzeniają się różnego rodzaju wirusy pocztowe itp.

Więc myśle, że powstanie wirusów pod Linuxa (o ile jeszcze ich nie ma)
to naprawdę kwestia czasu.

Dlatego nie ma sensu się kłócić który system jest bezpieczniejszy, lepszy,
mniej zawirusowany itp. bo jak to czytam to momentami jakbym widział
dzieci w piaskownicy przechwalające się które ma lepszy samochodzik :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz