[Karty] Re: [OT] Zaurus

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jul 2004 21:48:05 +0200

"Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:
> Czy ja wiem? Jak bank dowali oplaty za wizyte serwisanta

A po co "wizyty serwisanta"? Po naszej ostatniej dyskusji odpytałem
kilkanaście znajomych firm używających MC - żadna z nich nie zamawiała
bankowca do instalacji ani do serwisu.

> albo da lepsze uslugi? A wlasnie systemy internetowe moga sporo
> takich rzeczy zaoferowac juz teraz.

Ale to jest INTERNET. A internet jest NIEBEZPIECZNY. Za to komputer
bez dostępu do internetu, za to z modemem telefonicznym i plikiem BPD
na dyskietce jest bezpieczny.

> Wystarczy, ze przejda najwieksze firmy.

nie sądzę. Dwie znane mi duże firmy (spółki z WIG20), które do dziś
korzystają bankowości modemowo-telefonicznej Citka czy ING ani myślą o
przejściu na jakiekolwiek rozwiązania internetowe do zarządzania
swoimi środkami.

> Bylem na prezentacji BusinessNeta i wygladal calkiem ciekawie

prezentacje są po to, aby wyglądać ciekawie. Księgowa za to z reguły
nie chce miec "ciekawie". On chce, żeby system był sprawdzony,
bezpieczny, stabilny, żeby działał i dawał jednoznaczne komunikaty.

> - tyle ze szybkie lacze to podstawa :)

no właśnie

> Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
umiarkowany sceptyk