[Karty] Re: [OT] Zaurus

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jul 2004 21:37:32 +0200

Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> wrote:
> Też czytałem. I nie sądzę, że firmy szybko przesiądą się z MC na
> rozwiązania internetowe.

Czy ja wiem? Jak bank dowali oplaty za wizyte serwisanta, albo da
lepsze uslugi? A wlasnie systemy internetowe moga sporo takich rzeczy
zaoferowac juz teraz.

Zreszta np w przypadku BPHu wcale nie zamierzaja zmuszac do emigracji
na nowy system - wciaz rozwiajaja dotychczasowe systemy, chociaz
glowny ogien idzie w Internet.

No i pytanie - co to znaczy szybko? :) W sumie mowimy o ok 100
tysiacach podmiotow.
Wystarczy, ze przejda najwieksze firmy.
Moim zdaniem moze to byc tez dobry lep marketingowy.
Bylem na prezentacji BusinessNeta i wygladal calkiem ciekawie- tyle ze
szybkie lacze to podstawa :) Ciekaw jestem kiedy iBRE w koncu
wystartuje. A wlasnie sa jeszcze KB i BGZcie. Oni tez oferuja systemy
internetowe powiedzmy ze dla firm srednich. Ale jakas platforma juz
jest.

http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/