[Karty] Re: [OT] Zaurus

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 28 Jul 2004 22:05:25 +0200

Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> wrote:
> A po co "wizyty serwisanta"? Po naszej ostatniej dyskusji odpytałem
> kilkanaście znajomych firm używających MC - żadna z nich nie
zamawiała
> bankowca do instalacji ani do serwisu.

A co z modernizacja systemu czy opcjami, ktore nie sa mozliwe do
uzyskania via tradycyjne systemy?

> Ale to jest INTERNET. A internet jest NIEBEZPIECZNY. Za to komputer
> bez dostępu do internetu, za to z modemem telefonicznym i plikiem
BPD
> na dyskietce jest bezpieczny.

No jak dla mnie to wlasnie bedzie podstawowy problem dla nich.

> nie sądzę. Dwie znane mi duże firmy (spółki z WIG20), które do dziś
> korzystają bankowości modemowo-telefonicznej Citka czy ING ani myślą
> przejściu na jakiekolwiek rozwiązania internetowe do zarządzania
> swoimi środkami.

Ale to nowe systemy. Jak ludzie z Inteligo zanim bank ruszyl robili
focusy to tez zadna osoba prowadzaca DG nie wybrazala sobie
zarzadzania kontem przez internet itp. I co? Albo jak granice
nasycenia bankowoscia internetowa dla klientow detalicznych wyznaczano
na 200 tysiecy...
No coz - moim zdaniem przy odpowiednim dzialaniu banku - system moze
chwycic. Z systemem dla klientow detalicznych to ma malo wspolnego.
Musze tekscik wyprodukowac o sukcesach tych systemow na zachodzie - to
moze sie przekonasz :)

Co do Internetu i bezpieczenstwa. Coraz wiecej starych systemow
umozliwia przesylanie danych przez internet (szybciej, taniej). W
polaczeniu z on-linowoscia systemu - cos wspanialego dla firm. I teraz
myslisz, ze firmy, ktore juz korzystaja z tej opcji nie przejda na
nowy system?

http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/