[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Radosław Główka karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 12 Jul 2004 09:48:05 +0200

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>

From: "Witold Dębicki" <witekd@po.onet.pl>
Oczywiście. Przy braku działań inwestycyjnych na dużą skalę, to jest
naprawdę
spoooooro. Chyba nie da się tego wytłumaczyć nietrafnością decyzji etc. Nie
na
taką skalę ! Tam raczej powinien zajrzeć nadzór i prokurator...

w kb pracuje juz jakis czas i nawet bylem pm wdrozenia kart czipowych, ale
widocznie kiepsko znam temat bo nawet przez chwile nie pomyslalem, ze
wdrozenie kart czipowych zpowodowalo taka strate w ubieglym roku :)))
a tak powaznie - panowie przeczytajcie jakis jeden atykul na temat straty w
kb..., bo pewnie nic wam nie mowi fakt, iz kb jest jednym z najlepiej
wyrezerwowanych bankow w polsce.

rados_law