[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 16:36:26 +0200

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>
> No raczej mi chodziło o trafność inwestycji i ich biznesowe uzasadnienie.
> Jak ktoś wtapia 1,5 mld złotych to rodzą się wątpliwości...

Oczywiście. Przy braku działań inwestycyjnych na dużą skalę, to jest naprawdę
spoooooro. Chyba nie da się tego wytłumaczyć nietrafnością decyzji etc. Nie na
taką skalę ! Tam raczej powinien zajrzeć nadzór i prokurator...

> BRE wdrożyło karty w korpo i pb. TO nie są setki tysięcy kart...

Tak wiem. Na dodatek nie mają bankomatów i innych takich.

Witek / także w nastroju weekendowym ;) /