[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 12 Jul 2004 11:27:59 +0200

From: "Radosław Główka" <glowka@kredytbank.pl>
> a tak powaznie - panowie przeczytajcie jakis jeden atykul na temat straty w
> kb...,

Weź nie żartuj. Ilość nietrafionych kredytów w pewnym czasie była znacząco
większa niż u konkurencji. Rozumiem, ze KB nie miał co robic ze środkami i
rezerwy sobie utworzył ? ;) tak zupełnie bez powodu ? :)

> bo pewnie nic wam nie mowi fakt, iz kb jest jednym z najlepiej
> wyrezerwowanych bankow w polsce.

Ale my mówimy o tym co było, a nie o obecnej sytuacji. Obecnie jest już ok, ale
...... jakim kosztem :)
Ciekaw jestem czy KBC jest tak samo zadowolony z tej inwestycji w KB :P

Witek