[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 16:13:44 +0200

> Tia, jeszcze mi powiedz, że to przez wdrożenie kart EMV ;-)) Aaaaa to już
> rozumiem, dlaczego strata BRE była tak 'mała'. Najpewniej dlatego, że
wdrażają
> karty chipowe tylko w 'dużym' BRE. Jak by doszedł mB i MB, to też by było
coś
> koło 1,5mld !
> Kurcze, nie wiedziałem, że te chipy takie drogie ;-)))))))))))))))))))
> Ps. dobrze wiedzieć - teraz wbk będzie miał niezłe straty ;-))))

No raczej mi chodziło o trafność inwestycji i ich biznesowe uzasadnienie.
Jak ktoś wtapia 1,5 mld złotych to rodzą się wątpliwości...

> a to w BRE do których się zalicza ? ;-))

BRE wdrożyło karty w korpo i pb. TO nie są setki tysięcy kart...

pzdr
Krzysiek