[Karty] Re: BZ WBK wprowadza standard kart chipowych

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 9 Jul 2004 15:23:36 +0200

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>
> KB ma 1,5 mld złotych straty - jeszcze jakieś argumenty?... ;)

Tia, jeszcze mi powiedz, że to przez wdrożenie kart EMV ;-)) Aaaaa to już
rozumiem, dlaczego strata BRE była tak 'mała'. Najpewniej dlatego, że wdrażają
karty chipowe tylko w 'dużym' BRE. Jak by doszedł mB i MB, to też by było coś
koło 1,5mld !
Kurcze, nie wiedziałem, że te chipy takie drogie ;-)))))))))))))))))))
Ps. dobrze wiedzieć - teraz wbk będzie miał niezłe straty ;-))))

> Ja pisałem o business-case - a nie o chciejstwach dyrekcji czy o
> sponsorowanych wdrożeniach :)

a to w BRE do których się zalicza ? ;-))

--
Witek