[Karty] Lukas Bank - po usprawnieniu systemu

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 7 Jul 2004 15:55:51 +0200 (CEST)

Pod koniec czerwca Lukas wdrozyl nowy release ebankowej aplikacji
uprzedzajac m.in. szanownych nas uzytkownikow, iz moga byc problemy, ale
bedzie generalnie lepiej. To ze pare dni po updatecie moja historia
transakcji nie wygladala najlepiej juz mnie nie razi, szczegolnie, ze po
paru dniach wrocila do normy - czyli zaczela sie zgadzac :), ale...

pare dni temu dostalem wyciag z karty krdytowej VC, ktorej nie wznowilem,
a ktora 'skonczyla sie' pol roku temu. Na szczescie wyciag opiewa na kwote
zadluzenia kapitalu i odsetek rowna 0,00 zl, wiec jakos to przeboleje ;)

Mam nadzieje, ze byla to jednorazowa wpadka Lukas Banku.

donosil

-adrian