[Karty] Lukas Bank - po usprawnieniu systemu

Alf/red/ Dziewulski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 08 Jul 2004 11:17:24 +0200

Użytkownik adrian.kurowski@kartyonline.net napisał:

>pare dni temu dostalem wyciag z karty krdytowej VC, ktorej nie wznowilem,
>a ktora 'skonczyla sie' pol roku temu. Na szczescie wyciag opiewa na kwote
>zadluzenia kapitalu i odsetek rowna 0,00 zl, wiec jakos to przeboleje ;)
>
>Mam nadzieje, ze byla to jednorazowa wpadka Lukas Banku.

Nie. Ja takie zerowe wyciągi dostaję co średnio trzy miesiące, przy
okazji a to zmiany regulaminu, a to jakiejś akcji kredytowej... Dwa razy
dzwoniłem i dwa razy postawiono diagnozę: olać. Po roku niemania nie
przyszła karta ani wyciąg z niezerową opłatą. Więc to jednak naprawdę
tylko śmieci. Niemniej nie jest to zdrowe.

--
Alf/red/ niegdyś jajecznicowy
PS wznowienie citkowych piłek przyszło na bezpiłkowym wzorze :-(