[Karty] Re: [Karty] Na prze³omie roku transakcje internetowe na stronie LOT-u nie b y³y dobrze zabezpieczone

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 25 Jan 2004 13:35:37 +0100

Dnia 2004-01-24 20:10, U¿ytkownik Wojtek Piêcek napisa³:

> Zupe³nie bezinteresownie mogê:
>
> a) daæ Ci/wskazanej osobie prawa ownera listy ¿eby¶ zobaczy³ ile spamu
> chodzi
> b) wy³±czyæ ten strasznie skomplikowany mechanizm (dodam, ¿e je¶li kto¶
> __chce__ popisaæ sobie, to wystarczy do mnie lub pjo napisaæ maila,
> zapisujemy od rêki).
>
> Ja takich argumentów nie przyjmujê do wiadomo¶ci.

Wojtek, przeciez to nie by³o na temat listy [Karty], tylko na temat listy,
któr± ja prowadzê. I te cztery kroki przytacza³em by pokazaæ jak one s±
proste. Ty u siebie ju¿ bardziej nie upraszczaj, na [Karty] i [Ebank]
maja pisywaæ/czytaæ tylko tacy, którzy umiej± sobie dawaæ radê z bardziej
skomplikowanymi czynno¶ciami. Natomiast w przypadku mojej listy, dotyczy
ona spraw mojego osiedla, wiêc osoby zapisuj±ce siê to po prostu s±siedzi.
Osiedle jest nowe, mieszkania tanie nie by³y, wiêc mieszkañcy s± lud¼mi
generalnie zamo¿nymi i przedsiêbiorczymi, maj± komputery i adresy e-mail.
I mimo tego, wielu spo¶ród nich nie przesz³o tych czterech kroków,
a propozycjê zapisania ich przez mnie przyjêli z wdziêczno¶ci±.

Wobec tego trzeba miec na uwadze, ¿e komplikowanie procedur przy np.
internetowych p³atno¶ciach kartowych, znacznie zawê¿a kr±g potencjalnych
odbiorców.