[Karty] Re: [Karty] Na prze³omie roku tr ansakcje internetowe na stronie LOT-u nie by³y dobrze zabezpieczone

Wojtek Piêcek karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 26 Jan 2004 09:35:58 +0100

Sun, 25 Jan 2004 13:35:37 +0100, Roman Habrat pisze:

> Wojtek, przeciez to nie by³o na temat listy [Karty], tylko na temat listy,
> któr± ja prowadzê. I te cztery kroki przytacza³em by pokazaæ jak one s±

Tyle ¿e to do¶æ dobre przybli¿enie listy karty (a nie jest to jedyna z jak±
mam/mia³em do czynienia)

> Wobec tego trzeba miec na uwadze, ¿e komplikowanie procedur przy np.
> internetowych p³atno¶ciach kartowych, znacznie zawê¿a kr±g potencjalnych
> odbiorców.

A poszed³e¶ na tamt± stronê? Pójdz, i nie mów ¿e strony akceptantów w polsce
s± skomplikowane ;-)

Zreszt± - ¿eby to tak naprawdê od takiego ecardu czy polcardu zale¿a³o, to
mo¿e by¶ i mia³ racjê, ale wygode dyktuje teraz visa i ecmc. Ciekawe jak
banki bêd± tê wygodê propagowaæ w¶ród klientów ;-)

--
Wojtek

Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE  0D92 710B EC75 46F2 0982
PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
                      or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp