[Karty] Re: druga VE oficjalnie w necie

Wojtek Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 8 Jan 2004 20:48:17 +0100

> prawdopodobnie
>
> Nieoficjalnie VE BPH od dawna chodzą w sieci :)

Nieoficjalnie to rożne karty chodzą lub chodziły w rożnych okresach
czasu w sieci :). Ale istotny jest fakt, ze to druga karta, dla której
bank się do tego oficjalnie przyznaje - co pociąga za sobą fakt, ze
można nabyć ta kartę w celu zakupów inetowych bez obawy, że któregoś
dnia ta funkcja zostanie zablokowana a ewentualne problemy w tym
zakresie moga podlegac normalnej procedurze reklamacyjnej.

BTW, mimo całkiem interesujących produktów to BPHPBK przy swoim
ograniczeniu wieku klienta do min 25 lat przy wszystkich KK jest po
prostu śmieszny. Tym bardziej, ze młodsza osoba, może dostać niektóre z
ich kart w ramach oferty dla studentów ale jak już nie jest studentem to
mimo odpowiednich dochodów nie ma szans . A olewanie klienta przez
oddziały jest czasem dobijające. Wniosek o MCE Premium Club złożyłem w
necie chyba z 1,5 miesiąca temu, dostałem telefon z placówki żeby
donieść zaświadczenie, zaniosłem i cisza.  Pewnie wniosek gdzieś
odrzucili z powodu wieku i nawet nie raczyli o tym poinformować.

--
Wojtek Frabiński