[Karty] Re: druga VE oficjalnie w necie

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 8 Jan 2004 20:59:16 +0100

> Ale istotny jest fakt, ze to druga karta, dla której
> bank się do tego oficjalnie przyznaje - co pociąga za sobą fakt, ze
> można nabyć ta kartę w celu zakupów inetowych bez obawy, że któregoś
> dnia ta funkcja zostanie zablokowana a ewentualne problemy w tym
> zakresie moga podlegac normalnej procedurze reklamacyjnej.

Akurat chyba klienci by sobie życzyli, żeby ewentualne problemy
w tym zakresie podlegały normalnej procedurze reklamacyjnej :))

Zresztą myśle, że obecnie jest już w miarę konkretny wybór
jeżeli chodzi o karty wirtualne - funkcjonujące w ramach ODDZIELNEGO
subkonta (a nie pełnych środków karty) co jest bezpieczniejsze
i wygodniejsze, zatem używanie zwykłych kart (a w szczególności
kredytowych gdzie najczęściej zawsze dostępny jest jakiś limit kredytowy,
no chyba, że ktoś od razu wykorzysta cały) do płatności internetowych.

I tak też myślę, że wirtualność tej karty wynika przede wszystkim (jeśli
nie wyłącznie) chatakterem partnera z którym bank wydał kartę, ewentualnie
chęcią sprawdzenia i "przetestowania" karty w systemach i zasadach
reklamacji.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz