Odp: Re: [Karty] Re: druga VE oficjalnie w necie

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 08 Jan 2004 16:16:20 +0100

Dnia 2004-01-08 14:08, Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

> Maciej Bebenek <maciej_b@komorka.org> wrote:
> platnosci... Bo ona

> + do potwierdzania czekow

Tak, to były głównie karty gwarancyjne do Euroczeków,
a funkcja Cirrus i Maestro trafiły do nich jakoś tak
przypadkiem, niemal niechcący... ;)

Swoją drogą jak ja się cieszę, że zlikwidowałem tam w końcu konto.
Wyciąg za październik przyszedł pierwszego grudnia, razem z pismem
o tym co zdecydowali w związku z nową ustawą, opatrzonym datą 14.10.
Półtora miesiąca braku informacji dla klienta.
Wyciągu za listopad nie ma do tej pory...