[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 18:24:07 +0100

> Ja w takim razie nic nie kumam!
> Zawsze myślałem, że bardziej niebezpieczne jest używanie KK, ponieważ
> na podstawie numeru karty ze slipa można dokonać transakcji. Elektron
> wydawał się bezpieczny bo trzeba było go fizycznie ukraść lub
> skopiować,

Przy ostrożnym korzystaniu (ale bez przesady) można ryzyko zminimalizować.
Korzystam z kart od bardzo dawna (chyba 1995), moja pierwsza karta to była
VC z BSK.
Potem było wiele innych, płaciłem w sieci, w sklepach, za granicą i .....
NIGDY nie straciłem
ani grosza z powodu przestępstwa.
Jedyna moja strata to zakup abonamentu do "pewnej" strony i zapomnienie
adresu tejże, w z związku
z czym ci miesiąc mnie obciążali na $30 :) Ale to było na samym początku .

Przemysław