[Karty] Re: ciekawostka noworoczna

Rafał Ignasiak karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 3 Jan 2004 18:04:38 +0100

Witam Piotr,

Saturday, January 3, 2004, 1:35:07 PM, you wrote:

PJO> Właśnie dlatego jestem ostrożny i nie używam ich w innym miejscu niż
PJO> bankomat :)

Ja w takim razie nic nie kumam!
Zawsze myślałem, że bardziej niebezpieczne jest używanie KK, ponieważ
na podstawie numeru karty ze slipa można dokonać transakcji. Elektron
wydawał się bezpieczny bo trzeba było go fizycznie ukraść lub
skopiować, a Wy
twierdzicie coś przeciwnego. Wydaje się, po ostatnich doniesieniach, że
korzystanie z bankomatu jest badziej niebezpieczne niż transakcje
bezgotówkowe. O co chodzi? Jakie niebezpieczeństwo tkwi
w płatności debetówką w sklepie? W czym KK jest lepsza? Pomijam fakt
kradzieży moich (debetowa) lub banku pieniędzy (kredytowa).

--
pozdrawiam,
 Rafał                            mailto:rafal_ignasiak@wp.pl