[Karty] ciekawostka noworoczna

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 2 Jan 2004 20:11:58 +0100

> Można, ale kasa znika z virtualnego konta banku, a nie z posiadacza. Fakt,
> nie mozesz tą kartą płacić, ale nie czekasz na swoją kasę.

W pewnych sytuacjach na jedno wychodzi, choć gdy się ma talię, nie ma to
większego znaczenia :)

> A wymień czynności bezpłatne w inteligo? ;-)

No to powiedz mi jakie koszty ponoszę w przypadku otwarcia kolejnego
rachunku w ramach jedego konta?
Bo ja mam 4 rachunki i jak dotąd nie zanotowałem żadnych :)

> Zdefiniuj normalny. IMHO pjo wcale nie ma największej ich ilości, choćby

Ok, powiedzmy "przeciętny". tak lepiej ?
A ja zauważyłem, że wielu tych z "grubymi" portfelami to archiwum nosi, żeby
laskom zaimponować :)

Przemysław