[Karty] ciekawostka noworoczna

Wojtek Pięcek karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 02 Jan 2004 19:53:05 +0100

Fri, 2 Jan 2004 19:19:39 +0100, Przemyslaw pisze:

> Czegoś nie rozumiem. to kredytówki nie można w ten sposób ? :)

Można, ale kasa znika z virtualnego konta banku, a nie z posiadacza. Fakt,
nie mozesz tą kartą płacić, ale nie czekasz na swoją kasę.

> przecież to nic nie kosztuje ...

A wymień czynności bezpłatne w inteligo? ;-)

> Normalny "obywatel" nie ma najmniejszych szans na tyle kart co Ty :)

Zdefiniuj normalny. IMHO pjo wcale nie ma największej ich ilości, choćby
biorąc pod uwage tylko tę listę ;-) a już widziałem gości w sklepach że kart
mieli (przy sobie!) tyle że portfel był prawie sześcianem.

--
Wojtek

Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE  0D92 710B EC75 46F2 0982
PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
                      or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp