[Karty] ciekawostka noworoczna

Wojtek Pięcek karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 02 Jan 2004 20:22:14 +0100

Fri, 2 Jan 2004 20:11:58 +0100, Przemyslaw pisze:

> W pewnych sytuacjach na jedno wychodzi, choć gdy się ma talię, nie ma to
> większego znaczenia :)

Zwróć uwagę, że _zawsze_ masz te pewne sytuacje. Niemniej jednak - jeśli
ukradną mi wszystkie kredytówki wypukłe, zawsze mogę pojsc do banku i wyjąć
z okienka, bo mam co ;-)

> No to powiedz mi jakie koszty ponoszę w przypadku otwarcia kolejnego
> rachunku w ramach jedego konta?
> Bo ja mam 4 rachunki i jak dotąd nie zanotowałem żadnych :)

I tak tylko je masz, czy też jakieś czynności z tego rachunku wykonujesz?

> Ok, powiedzmy "przeciętny". tak lepiej ?

Albo przeciętny, albo "przeciętny". Przeciętny to nie trafi tutaj (raczej) a
i nie wierzę aby tylko elektronami szpanował.

A "przeciętny"? To już może wszystko znaczyć, zarówno na plus jak i minus.

> A ja zauważyłem, że wielu tych z "grubymi" portfelami to archiwum nosi, żeby
> laskom zaimponować :)

No, mojej 'lasce' dałem cztery, dwa elektrony, kredytowe: mastera i vise
wypukła. Może by Tobie zaimponowała? ;-)

--
Wojtek

Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE  0D92 710B EC75 46F2 0982
PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
                      or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp