[Karty] Re: KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. p oczt.

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 26 Feb 2004 09:26:22 +0100

Sebastian Malarz wrote:
> Ja mówiłem o rozwiązaniach podobnych do zagranicznych, czyli
> narodowa marka kart płatniczych akceptowana przez wszystkie
> sklepy i bankomaty oraz wydawana przez banki.

Ten temat juz chyba omawialiśmy... I na pewno nie jest to wina tego,
że banki "robiły swoje"

> Miałem na myśli raczej "towarzysze! nasz blok socjalistyczny nie będzie
> patrzył jak robią to inni, lecz będziemy robili to po swojemu, naszą
> socjalistyczną ścieżką dobrobytu, równości i demokracji ludowej" :-)

i w odpowiedzi na to wezwanie "fołksfrontu" wkraczali sądziedzi, aby
dać klapsa w dupę i przywrócić pryncypia zrównoważonego rozwoju.
Baaardzo śmieszne...