[Karty] Re: KK - wysy łka kart i wyciągów na skr. poczt.

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 28 Feb 2004 01:04:05 +0100

On Wed, Feb 25, 2004 at 11:53:52PM +0100, Sebastian Malarz wrote:
[....]

> A skoro ta usługa - jak się okazuje w dyskusji - nie tylko nie jest
> oferowana
> przez wszystkie banki, ale też sporo z nich zaczyna się z tego wycofywać
> (np.
> wspomniany Citibank) to byłoby co najmniej dziwne, aby MultiBank nagle
> nie zastanawiał się jak to robią inni, nie zastanawiał się dlaczego tak
> banki nie robią bądź się z tego wycofują.

Ale Sebastianie, jaka usługa ???
Jest opcja "wysyłaj na adres korespondencyjny". Czasami ten adres
korespondencyjny jest skrytką i tyle.

I co to znaczy, że citibank się z tego wycofuje? Może czegoś nie
doczytałem w dyskusji, ale odnoszę wrażenie, ze Citi ma po prostu ułomny
system do obsługi kart i stąd są problemy.

KJ

--
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.