[Karty] Re: KK - wysyłka kart i wyciągów na skr. poczt.

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 26 Feb 2004 01:22:49 +0100

> No ale teraz to już rżniesz głupa :) Pokaż mi choć jeden bank, który
> wydaje obecnie wyłącznie SWOJE karty, czyli nieakceptowane
> poza swoją siecią.

Ja mówiłem o rozwiązaniach podobnych do zagranicznych, czyli
narodowa marka kart płatniczych akceptowana przez wszystkie
sklepy i bankomaty oraz wydawana przez banki. U nas owszem,
wszystkie karty są szeroko akceptowane, ale o ile posiadają
logo jednej czy drugiej organizacji i o ile międzynarodowe
łącza np. do Londynu czy innych europejskich stolic są
czynne, aby wysłane tam zapytanie autoryzacyjne wróciło
stamtąd do banku obok :-)

To w sumie już temat na zupełną inną dyskuję, ale chyba
wiesz co mniej więcej mam na myśli :-)

> SebMal, ile Ty masz lat, smarkaczu? ;-)

Rok mniej niż Ty :-)

> Bo chyba nie pamiętasz czasów PRLu!

No tak, bo w stanie wojennym ja chodziłem do pierwszej
klasy podstawówki a Ty do drugiej, faktycznie Ty pamiętasz
PRL doskonale a ja już nie mam prawa :-))

> Polecam http://polskaludowa.com, jako współautor serwisu. W PRLu za
> robienie "po swojemu" można było nawet pójść siedzieć. Zupełnie tak,
> jak dzisiaj :)))

Miałem na myśli raczej "towarzysze! nasz blok socjalistyczny nie będzie
patrzył jak robią to inni, lecz będziemy robili to po swojemu, naszą
socjalistyczną ścieżką dobrobytu, równości i demokracji ludowej" :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz