[Karty] Re: Jak odzyskać pieniądze za niewykorzyst
ane bilety Air Polon ii
Piotr J. Ochwal
karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 23 Dec 2004 15:36:44 +0100
> O zwrot pieniędzy za bilety mogą ubiegać się wyłącznie te osoby, które w
> inny sposób z nich nie skorzystały, na przykład nie przebukowały biletu na
> rejsy innych tanich linii w zamian za wniesienie opłat lotniskowych.
Co za bzdury!!! Przecież biletów AP się nie dało przebookować i pani
redaktor zapewne o tym wie. To, że inne linie lotnicze zrobiły
PROMOCJĘ dla poszkodowanych nie zmienia faktu, że nie jest to żadne
"przebukowanie", tylko zakup NOWEGO biletu i zawarcie NOWEJ umowy z
ZUPEŁNIE INNĄ firmą.
> - Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest podjęcie przez klienta próby
> odzyskania pieniędzy od Air Polonii lub brak możliwości skorzystania z
> rejsów innych przewoźników - twierdzi jeden z bankowców. Wraz z reklamacją
> klient powinien napisać oświadczenie, że nie mógł odzyskać pieniędzy za
> bilet w inny sposób
od syndyka?
> i nie skorzystał z możliwości zmiany terminu lotu.
chyba na wczesniejszy, przed 5.XII :-)
> - Będzie to weryfikowane i sprawdzane - dodaje bankowiec.
ROTFL
> Niektóre banki mogą również prosić klientów o uzasadnienie, dlaczego
> nie chcieli przebukować biletów.
ROTFL^2
> Zatem posiadacz biletu kupionego w Air Polonii i niezamienionego na bilet
> innego przewoźnika w świetle przepisów międzynarodowych organizacji
> płatniczych, takich jak np. MasterCard, ma prawo złożyć reklamację w banku
klient ma ZAWSZE prawo złozyć reklamację
--
pjo