[Karty] Re: Jak odzyskać pieniądze za niewykorzystane bilety Air Polon ii

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 23 Dec 2004 19:13:28 +0100

> Co za bzdury!!! Przecież biletów AP się nie dało przebookować i pani
> redaktor zapewne o tym wie.

No wiesz, ja parę dni temu napisałem coś krytycznie pod adresem
artykułu tejże samej autorki na tenże sam temat :-)

> To, że inne linie lotnicze zrobiły
> PROMOCJĘ dla poszkodowanych nie zmienia faktu, że nie jest to żadne
> "przebukowanie", tylko zakup NOWEGO biletu i zawarcie NOWEJ umowy z
> ZUPEŁNIE INNĄ firmą.

No wiesz, ale 15 grudnia w artykule tejże samej autorki :-) znalazło się
takie zdanie "Jeśli posiadacz biletu zakupionego od Air Polonii nie
zdecyduje się na jego zamianę, w świetle przepisów międzynarodowych
organizacji płatniczych, takich jak MasterCard, ma prawo do złożenia w
banku-wydawcy karty reklamacji z tytułu niewykonania usługi. ", które
firmowane było nazwiskiem szefa polskiego oddziału MasterCard :-)
To co się potem dziwisz, że tak napisała? :-)

> klient ma ZAWSZE prawo złozyć reklamację

Ale nie zawsze eCard będzie mógł ją uznać :-) Czy z tych artykułów nie
wynika jakby
eCard zamierzał dość skrupulatnie badać zasadność każdej reklamacji?

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz