[Karty] Re: Kłopoty eCardu

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 15 Dec 2004 22:42:42 +0100


Sebastian Malarz napisał(a):
> (...) tutaj może faktycznie 
> wypowiedź wodnika Pekao SA była trochę niefortunna, ale być może tak 
> tylko zostało to przedstawione przez dziennikarza, którego w końcu nie 
> interesują zasady związane z reklamacjami, ale żąda aby bank się 
> natychmiast określił czy reklamacje będzie uznawał czy odrzucał :-) 
> Pewno próby wyjaśnienia tego przez wodnika Pekao SA spowodowały, że nikt 
> nie wnikał co on ma na myśli, ale od razu pojawiła się myśl - aha, Pekao 
> SA znów coś kręci i się chce wykręcić albo zrzucić winę na kogoś innego 
> podczas gdy inne banki opowiadają że, ależ oczywiście, wszystkie 
> reklamacje natychmiast uznamy - a jak to w praktyce będzie wyglądało to 
> już inna sprawa :-)

Sebastian, banki PRZYJMUJĄ reklamacje w tej sprawie, ale ich nie rozpatrują,
tylko przekazują dalej, więc faktycznie nie na miejscu jest rozważanie czy
UZNAJĄ one te reklamacje czy nie.
Jednak z wypowiedzi rzecznika Pekao wynika, że ten bank nie chce PRZYJMOWAĆ
reklamacji w tej sprawie, co sugeruje, że bank blokuje swoim własnym klientom
odzyskiwanie pieniędzy!
Wobec tego, nazwanie takiej wypowiedzi 'niefortunną' uważam za eufemizm roku.
I pal licho rzecznika, ale przecież prezentuje on stanowisko zarządu!
--
Roman