[Karty] Re: Kłopoty eCardu

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 15 Dec 2004 20:14:31 +0100

Sebastian Malarz wrote:
> Ja natomiast chciałem jedynie zwrócić uwagę, iż to nie banki-wydawcy kart
> będą ponosiły koszty tych transakcji, bo tak można wywnioskować z różnych
> artykułów, reportaży czy publikacji.

Pewien domorosły dziennikarzyna :-) napisał niedawno: "Mimo starań
tzw. prasy popularnej, usiłującej obrzydzić posiadaczom kart
płatniczych używanie ich do płacenia „w Internecie" (czyli dokonywania
transakcji bez fizycznego użycia karty), liczba transakcji kartowych
MO/TO/IO (Mail Order/Telephone Order/Internet Order) wzrasta z roku na
rok"

Więc chyba też ma podobne zdanie na temat "organizatorskiej roli
prasy", jak mawiał tow. Lenin :-)
--
pjo