[Karty] do prnews (Lokata MilleOkazja)

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 07 Dec 2004 00:53:13 +0100

Adrian Kurowski wrote:
> prezentowana w oddziałach banku na kartce formatu A4 używając czcionki 6 itp. akcje). Nie
> zgodzę się jednak z opinią, iż takie działanie jest nieetyczne gdyż bank jest instytucją
> zaufania publicznego. Dla mnie zapis ten pochdzący z ustawy - prawo bankowe stanowi relikt
> przeszłości i w mojej opinii powinnien zostac skreslony. Bank jak kazda firma dziala po

dla mnie to o tyle jest relikt przeszłości, że żadne instytucje (w
rodzaju ZBP, NBP, sądy, UOKiK) obecnie działające nie są w stanie tego
prawa należycie egzekwować,
martwe prawo = brak prawa, więc też jestem za zlikwidowaniem,
ale z innych troche pobudek, to nie działa jak należy, więc to prawo
zlikwidować

> Dzisiejszy świat jest światem supermarketów z agresywną reklamą prowokującą do szybkich
> zakupów wymuszającą szybkie (nieprzemyślane) decyzje. Nie mówię, że to jest fair, ale taka
> jest rzeczywistość. Dlatego rynek usług finansowych a szczególnie doradców typu expander,

ooo, przepraszam, ja się nie zgodzę z tym uogólnieniem,
ja tego tak NIE czuję że jestem ZMUSZANY jako konsument do szybkich i
nieprzemyślanych decyzji, nie podoba mi się takie usprawiedliwianie
postępowania większości konsumentów,

szybkie i nieprzemyślane decyzji wynikają TYLKO I WYŁĄCZNIE z lenistwa
ludzi, ewentualnie z chęci kierowania się emocjami i chwilą,
jeśli dany konsument chce i pragnie, to może dzisiaj robić przemyślane
zakupy,
ja jestem tego przykładem ;-)

MJ