[Karty] do prnews (Lokata MilleOkazja)

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 7 Dec 2004 00:27:31 +0100

From: "Piotr Gralak" <gral@plusnet.pl>

> relikt przeszlosci? znaczy co? komunistyczny przepis???
> a moze pojdzmy dalej - zlikwidujmy nadzor bankowy i puscmy wszystko na
> zywiol. a banki zakladajmy na zasadzie wpisu do dzialalnosci
> gospodarczej... dopiero bedzie konkurencja. mysle ze Endrju L. nas poprze
> :)

masz szczescie Piter, ze moja Ania juz spi i to, ze uzywasz Sferii, bo bym juz Ci
powiedzial do sluchawki co ja mysle o uprawianej przez Ciebie propagandzie bankowej i
przywolywaniu postaci przewodniczacego Leppera w swoich postach ;))))

a serio piszac - a owszem, uwazazam, ze to relikt przeszlosci niekoniecznie komunistycznej
bo pewnie zapis ten jest starszy niz realny socjalizm w Polsce. Uwazam (a do tego mam
prawo), iz nie przystaje on do rzeczywistosci tak jak powszechne jeszcze mniemamie tzw.
"klientow bankow" (raczej na szczescie starej daty), ze banki spod znaku PKO BP, Pekao SA
nie moga zbankrutowac bo maja gwarancje panstwa :)

Co do nadzoru - powinien byc - od odpowiedniego poziomu kontrolii jeszcze nikomu nic zlego
sie nie stalo, tak samo powinien byc BFG, aby w razie wpadki mozna sie bylo zrzucic na
pokrzywdzonych. Ale NIC WIECEJ i bede lobbowal u przewodniczacego Endrju L. o wykreslenie
tego pustego frazesu z prawa bankowego :P