[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Autost rady: karta - kosztowny kaprys kierowców?

Przemysław karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 15 Aug 2004 21:39:27 +0200

> ja tam nie potrzebuje, zeby cos bylo. przez ten olbrzymi dystans 50 km
> moge sie powstrzymac od sikania :) a i moj samochod nie potrzebuje
> tankowania na najdrozszych stacjach w Polsce CPN Orlen. ja tylko chce,
> zeby sie dalo przejechac bez remontow. w koncu placi sie za to calkiem
> slono.

Ale ludziom czasem brakuje paliwa i po tem przez to są groźne wypadki.
Dlatego wypadałoby coś postawić jednak. Mówię to też pod kątem
odcinka Wrocław - Opole i dalej aż pod Gliwice.
Fakt, że jedzie się szybko i przyjemnie (do póki nie postawią bramek z
janosikowymi
cenami) ale brak kibelka i stacji paliw to spory mankament, tym bardziej, że
dopłacać
raczej nie trzebaby do tego.
A ceny za przejazd to nie wiem jak są kalkulowane, ale dla mnie to jest
rozbój.
Propozycja Opole - Wrocław - od 15 do 20 PLN (jeszcze myślą). To prawie
tyle co za benzynę.

Przemysław

---
Zawartośc maila sprawdzona programem antywirusowym AVG