[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Autostrady: karta - kosztowny kaprys kierowców?

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 15 Aug 2004 21:24:25 +0200

PJO> to jest mały piku¶. Najgorsze jest to, że przy tej autostradzie
PJO> absolutnie nic nie ma (oprócz dwóch MOPów w Jaworznie). Dlatego
PJO> najczęsciej jeĽdżę sobie Traktem Marka Pola przez Olkusz. Przynajmniej
PJO> roboty drogowe mam za darmo :)

ja tam nie potrzebuje, zeby cos bylo. przez ten olbrzymi dystans 50 km
moge sie powstrzymac od sikania :) a i moj samochod nie potrzebuje
tankowania na najdrozszych stacjach w Polsce CPN Orlen. ja tylko chce,
zeby sie dalo przejechac bez remontow. w koncu placi sie za to calkiem
slono.

G.