[Karty] Re: [Karty] [ING] Czym poszczuć?

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 15 Aug 2004 21:26:15 +0200

> Uprzejmie informuje, ze ING Bank Slaski S.A.nie posiada kursow
> stosowanych przez Mastercard do rozliczenia traskacji zagranicznych.
> Jednoczesnie informuje Pana, ze wlasciwym miejscem, gdzie sa dostepne
> kursy Mastercada, fo firma ktora je publikuje. Zapraszam Pana do
> kontaktu z Mastercadem.
> ==================================
>
> Może źle szukałem, ale na stronach MC nie znalazłem kursów GBP-EUR  :-(
> I co teraz ? Tylko prokuratura ? :-)

Zależy o co pytałeś dokładnie w ING Banku Śląskim. Jeżeli pytałeś
ogólnie o tabelę kursową to faktycznie odpowiedź banku była prawidłowa.

Natomiast na pewno bank musi - na każde życzenie klienta - dokładnie
określić kursy jakie zastosował dla przeliczenia konkretnej transakcji,
czyli napisać - transakcja w kwocie x GBP została przeliczona
(w dniu/przez kogo np. przez MasterCard) na kwotę y EUR, a następnie
(w dniu/przez kogo np. przez bank) na kwotę z PLN.

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz