[Karty] [ING] Czym posz czuć?

Kamil Jońca karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 15 Aug 2004 20:47:41 +0200

On Fri, Aug 06, 2004 at 02:10:48PM +0200, krzysztof korus wrote:
> Jest oczywiście takie niebezpieczeństwo. Jednak ustawodawca wyraźnie
> deklaruje, że jest to akt mający na celu ochronę posiadacza. Przepisy ustawy
> wykładać stąd należy w świetle tego celu. Myślę więc, iż nie będzie
> problemów z przekonaniem sędziego w razie sporu, iż chodzi tu o wskazanie
> tabeli z kursami a nie wskazanie, która instytucja dokonuje przewalutowania.
> Można oczywiście wskazać kurs "funt euro Mastercard", ale trzeba będzie
> wtedy wskazać, gdzie można się z nimi zapoznać. Inną sprawą jest że przepis
> [...]

Niestety po wymianie maili dostąłem coś takiego:
===================================

Uprzejmie informuje, ze ING Bank Slaski S.A.nie posiada kursow
stosowanych przez Mastercard do rozliczenia traskacji zagranicznych.
Jednoczesnie informuje Pana, ze wlasciwym miejscem, gdzie sa dostepne
kursy Mastercada, fo firma ktora je publikuje. Zapraszam Pana do
kontaktu z Mastercadem.

Może źle szukałem, ale na stronach MC nie znalazłem kursów GBP-EUR  :-(
I co teraz ? Tylko prokuratura ? :-)

KJ

--
JIDs: kjonca@jabber.aster.pl , kjonca@jabber.wp.pl
Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.