[Karty] Ubezpieczenie kart Citi a ustawa o EJP

darek ciesla karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 16 Apr 2004 10:18:41 +0200

AlexC wrote:

> operacji

> Eee strasznie cos to pomieszane :( pewnie zaraz wyjdzie, że w ustawie jest
> 100 PLN a w Citi 150 Euro ;)
> A nie jest to tak, że jak zniknie karta to masz 3 doby na zorientowanie się
> i zgłoszenie. Wtedy odpowiedzialność wynosi 0. A jak zgłosisz po tym
> terminie to za wszystkie operacje starsze niż 3 doby tylko do 100 PLN.
> No a zupełnie inną bajką jest koszt utrzymania tej karty i ...
> oprocentowanie "kredytu".

Wg mnie jest tak:
Citi - przez 3 doby przed zastrzezeniem 100 PLN (wg Adama), za
wczesniejsze tranzakcje wg ustawy czyli 150 Euro (ale czy to sie sumuje??)
Ustawa - 150 Euro za wszystko przed zastrzezeniem.

Czy sie myle?

--
darek ciesla