[Karty] Ubezpieczenie kart Citi a ustawa o EJP

AlexC karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 16 Apr 2004 09:59:09 +0200

>O tego nie wiedzialem. Czyli jedyna roznica jest taka:
>Od zastrzezeania karty do 72h wstecz w Citi moja odpowiedzialnosc jest
>ograniczona do 100PLN, a wg ustawy do 150Euro.

Eee strasznie cos to pomieszane :( pewnie zaraz wyjdzie, że w ustawie jest
100 PLN a w Citi 150 Euro ;)
A nie jest to tak, że jak zniknie karta to masz 3 doby na zorientowanie się
i zgłoszenie. Wtedy odpowiedzialność wynosi 0. A jak zgłosisz po tym
terminie to za wszystkie operacje starsze niż 3 doby tylko do 100 PLN.
No a zupełnie inną bajką jest koszt utrzymania tej karty i ...
oprocentowanie "kredytu".

Pozdrawiam
Alek