[Karty] Ubezpieczenie kart Citi a ustawa o EJP

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 16 Apr 2004 10:55:47 +0200 (CEST)

Dnia Fri, 16 Apr 2004 osoba podpisująca się jako AlexC nacisnęła klawisze:

>Eee strasznie cos to pomieszane :( pewnie zaraz wyjdzie, że w ustawie jest
>100 PLN a w Citi 150 Euro ;)
>A nie jest to tak, że jak zniknie karta to masz 3 doby na zorientowanie się
>i zgłoszenie. Wtedy odpowiedzialność wynosi 0. A jak zgłosisz po tym
>terminie to za wszystkie operacje starsze niż 3 doby tylko do 100 PLN.
>No a zupełnie inną bajką jest koszt utrzymania tej karty i ...
>oprocentowanie "kredytu".

Nie tak.
Za transakcje starsze niż 72 godziny - 150 euro.
Za transakcje do 72 godzin - 100zł
Za transakcje po zastrzeżeniu - 0 zł

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688