[Karty] Ubezpieczenie kart Citi a ustawa o EJP

darek ciesla karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 16 Apr 2004 09:00:42 +0200

krzysztof korus wrote:

> A skąd wniosek o 48h z ustawy? Granica 150 euro dotyczy wszystkich operacji
> sprzed zgłoszenia, a nie tylko do 48h wstecz.
> hris

O tego nie wiedzialem. Czyli jedyna roznica jest taka:
Od zastrzezeania karty do 72h wstecz w Citi moja odpowiedzialnosc jest
ograniczona do 100PLN, a wg ustawy do 150Euro.

To teraz to ja dopiero nie wiem za co place. I rezygnacja jest przesadzona.
--
darek ciesla